Pozwolenie na rozbiórkę budynku

Jak załatwić pozwolenie na rozbiórkę budynku? Od czego zacząć? Jakie dokumenty należy skompletować?
Ile czasu poświęcić w urzędach, aby załatwić wszelkie formalności?
Gdzie udać się najpierw? Co z mediami? To pytania, z którymi często borykają się nasi Klienci. 
Nasza firma wychodząc na przeciw Państwa potrzebom, mając wieloletnie doświadczenie w branży rozbiórkowo-wyburzeniowej, szanując Państwa cenny czas, oferuje kompleksową usługę przygotowania dokumentacji urzędowej oraz projektowej na wykonanie rozbiórki budynku.
W internecie jest mnóstwo informacji na temat drogi prawnej i dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na rozbiórkę, jednak często pojawiają się sprzeczne dane, pośród których człowiek po prostu się gubi, rozkładając bezradnie ręce. Prawda jest taka, że każdą sprawę trzeba traktować indywidualnie. Kolejną kwestią są urzędy, które w różny sposób interpretują przepisy i stawiają przed interesantami różne oczekiwania. 

Jeśli nie mają Państwo czasu i ochoty biegać po urzędach, wypełniać stosu dokumentów w celu załatwienia formalności związanych z uzyskaniem decyzji o rozbiórce obiektu zapraszamy do skorzystania z naszej propozycji:

ZAŁATWIMY ZA CIEBIE FORMALNOŚCI ZWIĄZANE
Z UZYSKANIEM DECYZJI O ROZBIÓRCE BUDYNKU.

Od czego zaczynamy?

Abyśmy mogli rozpocząć działania w pierwszej kolejności podpisujemy zlecenie na realizację usługi. Kolejnym niezbędnym krokiem jest udzielenie nam pełnomocnictwa upoważniającego do załatwienia wszelkich formalności związanych z uzyskaniem decyzji. Następnie poprosimy o przekazanie informacji oraz dokumentacji, które posiadasz odnośnie obiektów przeznaczonych do rozbiórki. 

Przechodzimy do działania!
W kolejnym etapie dokonujemy inwentaryzacji obiektów przeznaczonych do wyburzenia, sporządzamy dokumentację fotograficzną , przygotowujemy wnioski, instrukcje, szkice, uzyskujemy wymagane opinie i zaświadczenia oraz przygotowujemy projekt rozbiórki.

Wizyta w urzędzie.
Po przygotowaniu pełnej dokumentacji składamy komplet dokumentów w urzędzie i pozostajemy w kontakcie z urzędem do momentu uzyskania decyzji.

Decyzja!
Po złożeniu kompletnej dokumentacji urząd ma maksymalnie 65 dni na wydanie decyzji. Po wydaniu decyzji kontaktujemy się z Państwem, dostarczamy na wskazany adres decyzje oraz dziennik budowy i w tym momencie następuje ostateczne rozliczenie z usługę.

W cenie usługi na życzenie Klienta załatwiamy również formalności związane z odcięciem mediów, wypowiedzeniem umowy i likwidacją przyłączy np. elektrycznego, wodno-kanalizacyjnego, gazowego.

Jakie są koszty takiej usługi?

Tak, jak wspominaliśmy wcześniej każde zlecenie należy traktować indywidualnie, dlatego również wycena jest indywidualna.  W celu uzyskania więcej informacji zapraszamy do kontaktu pod adresem mailowym zlecenia@ewtrans.pl lub pod numerem telefonu 792 198 701.

DZIAŁAMY KOMPLEKSOWO! PO ZAŁATWIENIU DECYZJI WYBURZYMY OBIEKT PRZEZNACZONY DO ROZBIÓRKI, UTYLIZUJEMY ODPADY, UPRZĄTNIEMY TEREN  I POZOSTAWIMY PO SOBIE JEDYNIE MIŁE WRAŻENIE.

Serdecznie zapraszamy do współpracy!